sâmbătă, 9 octombrie 2010

Despre ură...

Din cauza TA.Totul se intampla numai din cauza ta.As fi vrut sa iti dai seama cat te'am iubit,ce ai insemnat ,in acest timp pentru mine.Acum insa ,TE URASC.Te urasc cu toata fiinta mea,te urasc mai mult decat pe oricine sau orice de pe lumea asta.Te'as putea calca cu putere si astfel sa te spargi in mii si mii de bucatele...din TINE sa ramana numai praf si pulbere.Nu meritai ...eu si iubirea mea proasta,tampita.
Ce naiva am fost.Nu mai sunt.Ce indragostita eram.Nu mai sunt...toate aceste sentimente se pierd in ceata pe zi ce trece...te uit...nu mai faci parte din mine din viata mea ,din nimic.As putea spune ca esti nimicul,vidul in care eu am cazut candva.Eram proasta.Am suferit ...Nu mai sunt.Vezi? toate se duc...
Nu am ce sa fac.TU ai vrut sa fie asa.Nu poti schimba trecutul,totusi poti schimba prezentul prin actiunile pe care le faci....off....mi'e rau .Imi provoci scarba desi .....eu T..E IU..BE..SS...C!
Nu intelegi???Vreau sa te am,sa fi al meu ,vreau sa ma pierd in sarutarile tale...dar acum nu se mai poate.Te'am urat si te urasc doar dintr'un singur motiv....Pentru ca te iubesc asa mult, insa trebuie sa te uit....

Adio pentru totdeauna,
Kattiiii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu