vineri, 6 august 2010

Nu ii inteleg..


Nu imi inteleg parintii.Well,cea mai mare parte din adolescenti nu ii inteleg.Frate,da te pun toata ziua la treaba:ba spala vasele ,ba intinde rufe,ba da cu matura ,ba scutura asternutul si lista poate continua.Ca sa nu mai zic ca in camera ta,daca ai una,trebuie sa fie in permanenta curatenie.Bine chiar nu pot sa fac in fiecare zi curatenie,sunt fooarte dezordonata si de ce sa fac curatenie daca peste 2-3 ore e la loc?Si in fond,ce sunt eu ?Menajera?Seara daca nu e facut in totalitate incep sa tipe la tine ca de ce nu ai facut tot ce ti'am spus?Si apoi iti tin un discurs ca ei muncesc de dimineata pana seara ca sa ne fie noua bine, ca vin obositi de la serviciu si ca trebe'sa se mai odihneasca si ca noi ce facem toata ziua ?Cica 'suntem lenesi 'si bla bla bla.Textele astea le aud merue si pur si simplu nu inteleg.De ce sa tipe .
Si ei trebuie sa mai munceasca din cand in cand?Bine acum eu fac curat
si nu comentez doar pentru mama,care este bolnava si care m'a crescut bine,si imi da tot ce am nevoie,doar pentru ea fac asta cateodata dar
totusi nu ii inteleg .In fine cine'i intelege ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu