marți, 27 iulie 2010

Country life....a part of my heart!

Mă uit pe fereastră...hmm... o zi destul de insorită....cerul este albastru ,norii se plimbă
liniștiți.Aș putea spune ca totul este perfect aici la țară,in plină natură.
Am mers la lac să admir peisajul minunat și să fac poze.[E pacăt sa pierd asemenea ocazie !]M.au insoțit cîțiva prietenii buni,pentru că
m.am gîndit să fac totuși și o excursie pe deal printre copacii.Apoi ne.am oprit in poienița pe care o știu doar eu.Acolo am facut un mini picnic,unde ne.am așezat ca să mîncăm niște fructe [Mmm...imi plac fructele!:"3] și să ascultăm sunetul apei care curge la vale...cîntecul păsărilor.....ca după să ne intoarcem fiecare la casele lor,[casa bunicilor in cazul meu xD]rămînand cu o amintire intipărită in minte.
Pot spune ca ador viața la țară,[aș putea să stau o viață aici si să nu mă plictisesc]departe de aglomeratul București, departe de oamenii nemulțumiți si departe de tehnologie.
Păcat însă că[ mai am atîtea de făcut aici] vacanța trece așa repede si trebuie să las in urmă mirosul de placintă făcută de draga mea bunică...să imi las in urmă prietenii..natura...și sa mă intorc acasă,visînd deja la următoarea vacanță.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu