joi, 29 iulie 2010

Schimbatoare ca vremea!

Pfff...nu stiu ce se intampla cu mine..
de la o vreme sunt asa schimbatoare..
.ba trista ba fericita ba cicalitoare ....azi sunt sentimentala :-??
asa ca probabil daca ma vei intreba de acum inainte ceva iti voi raspunde in sila
dar cat pot de sincer.
Cred ca ar trebui sa te feresti de mine ca nu e de bine.
Te voi anunta,fireste cand ies din starea asta de amorteala..:-?.
..hmm parca ar fi toamna in sufletul meu.. : (
Desi ,ziua asta nu este tocmai cum speram eu sa fie..
Vesela...
Dar cred ca tristetea cu care m.am trezit in aceasta dimineata..
Insorita..
Ma face sa cred ca 'acela ce stralucea pe cer...
era un soare cu dinti'.
Da veti spune sigur..
Fata aste este 'schimbatoare ca vremea'
Sincer in momentul asta
Nu stiu ce vreau exact sa fac...
Vedeti?
Nu mai sunt sentimentala!Acum sunt confuza :O
Timpul trece asa incet astazi..As vrea ca ziua sa se termine mai repede...
Maine sa ma trezesc cu zambetul pe buze..
Mai ales ca e Vineri
Cea mai frumoasa zi a intregii saptamani.
Sa`i spun 'Buna dimineata' dulcei mele mame,
Fratelui ....
Dar si tatalui
Ca sa zic asa familie mele iubite...
Si sa ma bucur de viata..
Care dupa o vreme...
Ma va face sa uit ...ce s`a intamplat astazi...
Acum intelegeti ?De ce atata schimare?
Pentru ca EA
mi`a frant inima...asta fragila...
Care nu se mai poate vindeca...
Recunosc chiar o iubeam ...
Dar.. ca de fiecare data ..o sa las in continuare de la mine..

[29.07.2010]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu