marți, 27 iulie 2010

Prietenii online..doar niste facaturi?Da!

Intai ii vezi pe haifaiv si te trezesti cu ei prieteni.Dupa un timp vezi ca te asculta...cica te si intelege...si te atasezi de asa zisul prieten...parca incepi sa il si iubesti.



Si surprizaaa!Cand iti este mai greu iti intoarce spatele si ca si cum nu este de ajuns,te si barfeste cu nerusinare..cand vrei sa rupi prietenia cu el,iti spune ceva de genul'nu am vrut sa fac asta bla bla bla ..mai da`mi o sansa bla bla 'si tu atunci ii mai acorzi o sansa ca de,nu vrei sa pierzi un prieten asa valoros.



Nu trece multa vreme si iarasi se repeta chestia.Atunci iti dai tu seama ca pe acel 'prieten' il doare fix in CUR de tine : ) ,ca sa iti spun pe inteles.Rupi prietenia cu respectivul ,dar de uitat nu il poti uita atat de usor...suferi..suferi...pana se repeta povestea.Si uite asa ajungi sa te sinucizi din cauza lor.



Nici macar nu ar trebui sa se numeasca 'prieteni'.




Eu nu zic ca nu exista si prieteni loiali care te inteleg te asculta si te sustin. : )Ba da exista,dar sunt foooarte greu de gasit si cand ii gasesti ,tine la ei ca la ochii din cap : )!Eu atat am avut de spus ,sper ca ai iteles ce m`am chinuit eu sa iti explic .





Postare dedicata Dianei si Ellei care imi sunt prietene cu adevarat !
Va iubesc >:D
[27.07.2010]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu